Kapat
İlkokul
İlkokul
//

12 PROJEMİZ TÜBİTAK BÖLGE FİNALLERİNE GİDİYOR

12 PROJEMİZ TÜBİTAK BÖLGE FİNALLERİNE GİDİYOR

33 öğrencimiz 12 projeyle “55. TÜBİTAK Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması”nda bölge finallerinde yarışmaya hak kazandı.

Liseleri öğrencilerimizden Eyşan Öğüt, Damla Dila Gündoğdu ve Sanem Sözmen öğretmenleri Özgül Güner rehberliğinde Coğrafya alanında hazırladıkları “İndigo Boyası  Gideriminde Soda, Tuz, Kafein ve Limon Kabuğu Karışımı ile Hazırlanan Adsorbanın Performansı” projesi; İrem Aydın, Yağmur Aydın ve Furkan Nadir Yıldız öğretmenleri Özgül Güner rehberliğinde Kimya alanında hazırladıkları “Suda Bulunan Ağır Metal Gideriminde Kondroitin Sülfat İçerikli Biyobozunur Flament Sentezi” projesi; Miraç Umut Kaygısız, Mehmet Tuğra Şekeroğlu ve Zehra Sude Şaşuşağı öğretmenleri Özgül Güner rehberliğinde Fizik alanında hazırladıkları “Manyetik Nanopartiküllü Isı İleten Kumaş ile Entegre Edilmiş Sıcak Tutan Ceket Tasarımı” projesi; Selin Çelik, Kerem Çevik ve Ertan Emre Alageyik öğretmenleri Özgül Güner rehberliğinde Fizik alanında hazırladıkları “Karboksi Metil Selülozden Elde Edilen İletken Hidrojel ile Çevre Dostu ve Biyouyumlu Triboelektrik Nanojeneratör Tasarımı” projesiyle “55. TÜBİTAK Lise Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması”nda il elemelerini geçerek bölge finallerinde yarışma hakkı elde etti.

Ece Güner, Kevser Güneş ve Berat Büyükbakkal öğretmenleri Özgül Güner rehberliğinde Kimya alanında geliştirdikleri “Mikroplastik ve Yağ-Su Karışımının Aynı Yüzeyde Ayırımı için Hdtms Modifiyeli Manyetit Kaplı Çelik Ağlar” projesiyle  bölge finallerine gitme başarısı gösterirken; Ece Tiken, Berra Aslansoy ve Ada Bilgin öğretmenleri Neriman Ersönmez rehberliğinde Teknolojik Tasarım alanında hazırladıkları “Akıllı Küvöz: Görüntü İşleme Destekli Yenidoğan Bilirubin Tespit ve Tedavi Süreç Takibi Yapabilen Noninvaziv Sistem” projesi; Arda Akkuş, Ertuğ Hengirmen ve Kuzey Kaya öğretmenleri Neriman Ersönmez rehberliğinde Teknolojik Tasarım alanında hazırladıkları “Mikro-Mobil Araçlardan E-Skuterların Sürüş Güvenliğini Sağlayacak Haritalandırma Temelli Çok Yönlü Sistem” projesi; Göksu Eralp, Şeyma Öztürk ve Deniz Günal öğretmenleri Neriman Ersönmez rehberliğinde Sosyoloji alanında hazırladıkları “Chatgpt Özelinde Üretken Yapay Zekâ Uygulamalarının Toplumsal Manipülasyon Aracı Olarak Kullanılmasının Nesne Etnografisi Yöntemiyle Değerlendirilmesi” projesi; Kerem Kaya, Alperen Polat ve Güneş İkizceli öğretmenleri Neriman Ersönmez rehberliğinde Coğrafya alanında hazırladıkları “Yeni Nesil Balast Suyu Yönetimi: Noninvaziv Yöntemlerle Biyoçeşitliliği Koruma ve Biyolojik İstilayı Engelleme Sistemi” projesi bölge finallerinde yarışma hakkı kazandı.

Betül Günaydın ve Öykü Cıkcık öğretmenleri İbrahim Erdem Bakar rehberliğinde Biyoloji alanında hazırladıkları “Musca Domestica'nın Ontojenezinde Mikroplastik” projesi; Selin Nur Çapkur ve Simge Köybaşı öğretmenleri İbrahim Erdem Bakar rehberliğinde Teknolojik Tasarım alanında hazırladıkları “Doğal Afetler Sonrası Medikal Destek Çözümleri” projesi; Muhammed Ali Bayındır ve Alperen Güven ise öğretmenleri İbrahim Erdem Bakar rehberliğinde Fizik alanında hazırladıkları “Betonun Durabilitesinin Belirlenmesinde Tahribatsız Muayene Yöntemi” isimli projeyle bölge finallerine katılma başarısı gösterdiler.

Öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi kutluyor 3-4 Mart 2024 tarihlerinde Adana’da düzenlenecek TÜBİTAK Bölge Finallerinde başarılar diliyoruz.
 

Neden
Özel Sanko Okulları?
  • Modern derslikleri, spor alanları, laboratuvarı ve atölyeleri, 
  • Güçlü teknolojik alt yapısı, 
  • Sınıf düzeyi uzman öğretmenlik sistemi, 
  • Nitelikli akademik kadrosu, 
  • Sanat ve Spor alanlarına yetenek ölçeğiyle doğru yönlendirme, 
  • Üst düzey eğitim-öğretim programı 
  • Öğrenmeyi zenginleştirici etkinlikleri, 
  • Üst düzey yabancı dil eğitim-öğretim programı, 
  • Bütün insan yetiştirme amacıyla hazırlanmış ulusal ve uluslararası eğitim-öğretim programı, 
  • Ve daha birçoğu için…. 
Veli Yorumları
Mehmet Özer

Merhabalar, ben 1-A sınıfından Pelin Özerin babasıyım. Sene başında çocuğumuzu okula gönderme konusunda çok çekingen kalmıştık. Fakat Hülya hanım ile yaptığımız görüşme sonucu.. » Devamını Gör

Mehmet Özer

EYLEM AKINAL

Tıpkı yüz yüze eğitim verir gibi kararlı, istikrarlı ve dahası disiplinli davranan okulumuza teşekkür ederim. 1. sınıf öğrencisi kızımın okul ve okuma hevesi beni hep en heyec.. » Devamını Gör

EYLEM AKINAL

Zeynep Özer

1A sınıfımızın Güzel Yürekli Öğretmeni Sevgi Uğur’a uzaktan eğitimde hissettirdiği sevgisini, her bir çocuğun gelişimine göre yaklaşımını, ders sırasında ve her bir dersin son.. » Devamını Gör

Zeynep Özer

Saime Kutlu Altınbaş

Online okuma yazma nasıl ogretilir diye endişe ederken ikiz çocuklarıma emek, sabır ve birikimleriyle okuma yazmayı öğreten değerli ogretmenleriniz Fatma Sevin ve Baran Fırat .. » Devamını Gör

Saime Kutlu Altınbaş

Seda Karaşişek

Pandemide ilk okul 1. sınıfa başlayan kızım online eğitim ile 2 ay içerisinde okuma yazmayı öğrendi. Öğretmenimiz Sibel Doğan a çok teşekkür ederim. Bu süreçte tecrübesi,sevgi.. » Devamını Gör

Seda Karaşişek

Seda Karaşişek

Pandemi döneminde 1. sınıfa başlayan kızım için çok endişeliydim,okuma yazmayı nasıl öğrenecekleri konusunda tereddütlerim vardı. Ancak öğretmenimiz Sevgi Uğur ve onun deneyim.. » Devamını Gör

Seda Karaşişek

Tanıtım Filmimiz