Kapat
İlkokul
İlkokul
//

Tbmm – Kefek’Ten Sanko Okulları’Na Ziyaret

TBMM Kadın Erkek Fırsat Eşitliği Komisyonu (KEFEK) Başkanı İstanbul Milletvekili Canan Kalsın ve komisyon üyeleri, SANKO Okulları’nı ziyaret etti.

KEFEK heyeti, “Başta Kız Çocukları Olmak Üzere Gençlerin Bilim, Teknoloji, Matematik ve Mühendislik Alanlarına Yönlendirilmesi (STEM) Alt Komisyon” araştırma sahasına giren konuları yerinde inceleme programı çerçevesinde SANKO Okulları’na ziyaret gerçekleştirdi.

KEFEK Başkanı ve İstanbul Milletvekili Canan Kalsın başkanlığında gerçekleştirilen ziyarete STEM Alt Komisyonu Başkanı ve Gaziantep Milletvekili Derya Bakbak, komisyon üyeleri Ankara Milletvekili Gamze Taşçıer, İstanbul Milletvekilleri Arzu Erdem, Tülay Kaynarca, Muğla Milletvekili Yelda Erol Gökcan, Şanlıurfa Milletvekili Zemzem Gülender Açanal, Gaziantep İl Milli Eğitim Müdürü Cengiz Mete ve Şehitkamil İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Yağcı katıldı.

Heyeti, SANKO Okulları Danışma Kurulu Başkanı Jülide Konukoğlu, SANKO Okulları Genel Müdürü Fırat Mümtaz Asyalı ve okul yöneticileri karşıladı.

Heyet, SANKO Okulları öğrencilerinin geçmiş yıllarda, anasınıfından liseye kadar tüm seviyelerde Türkiye ve Dünya derecesi alan proje sergisini de yerinde inceledi.

GENÇLERİMİZİ GELECEĞE HAZIRLAMALIYIZ
Gaziantep’te ve SANKO Okulları’nda öğrenciler tarafından yapılan çalışmaların mutluluk verici olduğunu ifade eden KEFEK Başkanı Canan Kalsın, şunları kaydetti:

“Gaziantep’te ve SANKO Okulları’nda gördüğümüz başarılı çalışmalar bizleri farklı bir vizyona taşıdı. Gençlerimizin dünyayla olan bağları, problemleri çözmeye yönelik çalışmaları, burada yapılan yatırımlar, STEM atölyelerinin oluşması ve kodlamaların yapılmasından mutlu olduk. Geleceğin meslekleri içerisinde bugün olan mesleklerin yüzde 61’inin olmayacağını biliyoruz. Bu nedenle gençlerimizi geleceğe hazırlamamız gerekiyor.”

YAŞAMSAL SORUNLARA ÇÖZÜM ÜRETEN PROJELER GÖZLEMLEDİK
Gaziantep ve Şanlıurfa’ya yönelik program düzenlediklerini anlatan STEM Başkanı ve Gaziantep Milletvekili Derya Bakbak ise “SANKO Okulları’nda 40’a yakın projenin TÜBİTAK, uluslararası projeler ve Türkiye’de üniversitelerin, şehirlerin, liselerin sunduğu projeleri gördük. Hepsi robotik kodlama, yapay zeka gibi pek çok alana hitap eden gerçekte yaşamsal ihtiyaçların sorunlarını görüp ona göre çözüm üreten projeler olduğunu gözlemledik” ifadelerine yer verdi.

Dünyada var olan meslek çeşitlerinin gelecekte yüzde 50 oranında artacağına vurgu yapan Bakbak, “Avrupa’nın en fazla genç nüfusuna sahip ülkeyiz. Ülkemizin ikbali ve istikbali için gençlerimizin bilimin, teknolojinin içerisinde yetişmesi hem ülke hem de kendilerinin yaşam standartları açısından çok büyük önem arz etmektedir” dedi.

EĞİTİME MODEL OLMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ
SANKO Okulları’nın eğitim öğretimin her döneminde çocukların uygulama yaparak öğrenmesini önemsediklerini belirten Genel Müdür Fırat Mümtaz Asyalı da “Okul öncesinden lise sona kadar uygulamaya önem veriyoruz. Okul öncesinde öğrencilerimiz küçük materyalleri, basit malzemeleri gerekirse atık materyalleri kullanarak mühendislik zekâsını ve bilimsel düşünme yöntemini öğreniyorlar” dedi.

Öğrencilerin ortaokul ve liseye geldiğinde robotik kodlama araçlarıyla öğrendiklerini uyguladıklarını anımsatan Asyalı, “Proje yaklaşımındaki en önemli konu çocuğa öğrenciye ihtiyacı hissettirmektir. Her bir öğrencimize proje yapma, bilimsel düşünme ve ürüne dönüştürme bilinci kazandırmaya çalışıyoruz” şeklinde konuştu.

Asyalı, Türkiye’nin ikinci, Anadolu’nun ise ilk fen ve teknoloji lisesinin SANKO Okulları bünyesinde 2012- 2013 eğitim- öğretim yılında açıldığını hatırlatarak, “Alt yapı olarak güçlüyüz. Sergilediğimiz projeler öğrencilerimizin sadece Türkiye ve dünya derecesi alan çalışmalarıdır. SANKO Okulları olarak eğitime model olmak, ilimizde, ülkemizde ve dünyada iyi örnekler oluşturmak için çalışıyoruz. Öğrencilerimizin kendi yaptıklarını sunma ve bilim- teknolojiye yaklaşımlarını ifade etme açısından KEFEK tarafından okulumuza yapılan ziyaretten mutluluk duyduk” ifadelerini kullandı.

Neden
Özel Sanko Okulları?
  • Modern derslikleri, spor alanları, laboratuvarı ve atölyeleri, 
  • Güçlü teknolojik alt yapısı, 
  • Sınıf düzeyi uzman öğretmenlik sistemi, 
  • Nitelikli akademik kadrosu, 
  • Sanat ve Spor alanlarına yetenek ölçeğiyle doğru yönlendirme, 
  • Üst düzey eğitim-öğretim programı 
  • Öğrenmeyi zenginleştirici etkinlikleri, 
  • Üst düzey yabancı dil eğitim-öğretim programı, 
  • Bütün insan yetiştirme amacıyla hazırlanmış ulusal ve uluslararası eğitim-öğretim programı, 
  • Ve daha birçoğu için…. 
Veli Yorumları
Mehmet Özer

Merhabalar, ben 1-A sınıfından Pelin Özerin babasıyım. Sene başında çocuğumuzu okula gönderme konusunda çok çekingen kalmıştık. Fakat Hülya hanım ile yaptığımız görüşme sonucu.. » Devamını Gör

Mehmet Özer

EYLEM AKINAL

Tıpkı yüz yüze eğitim verir gibi kararlı, istikrarlı ve dahası disiplinli davranan okulumuza teşekkür ederim. 1. sınıf öğrencisi kızımın okul ve okuma hevesi beni hep en heyec.. » Devamını Gör

EYLEM AKINAL

Zeynep Özer

1A sınıfımızın Güzel Yürekli Öğretmeni Sevgi Uğur’a uzaktan eğitimde hissettirdiği sevgisini, her bir çocuğun gelişimine göre yaklaşımını, ders sırasında ve her bir dersin son.. » Devamını Gör

Zeynep Özer

Saime Kutlu Altınbaş

Online okuma yazma nasıl ogretilir diye endişe ederken ikiz çocuklarıma emek, sabır ve birikimleriyle okuma yazmayı öğreten değerli ogretmenleriniz Fatma Sevin ve Baran Fırat .. » Devamını Gör

Saime Kutlu Altınbaş

Seda Karaşişek

Pandemide ilk okul 1. sınıfa başlayan kızım online eğitim ile 2 ay içerisinde okuma yazmayı öğrendi. Öğretmenimiz Sibel Doğan a çok teşekkür ederim. Bu süreçte tecrübesi,sevgi.. » Devamını Gör

Seda Karaşişek

Seda Karaşişek

Pandemi döneminde 1. sınıfa başlayan kızım için çok endişeliydim,okuma yazmayı nasıl öğrenecekleri konusunda tereddütlerim vardı. Ancak öğretmenimiz Sevgi Uğur ve onun deneyim.. » Devamını Gör

Seda Karaşişek

Tanıtım Filmimiz