Kapat
Gaziantep'ten
Dünyaya açılan
Eğitim Ekolü

SKA Çalışmalarımız

  • SKA 1 Maddesi Kapsamında 29 Eylül Uluslararası Gıda Kaybı ve İsrafı Farkındalık Günü’ne Çeşitli Etkinliklerle Dikkat Çektik
  • SKA 1 Maddesi Kapsamında 29 Eylül Uluslararası Gıda Kaybı ve İsrafı Farkındalık Günü’ne Çeşitli Etkinliklerle Dikkat Çektik

    Günümüzde her yıl 1,3 trilyon ton gıda israf edilirken, dünya üzerindeki 829 milyon insan da trajik biçimde açlıkla mücadele ediyor. Her yıl israf edilen tonlarca gıda, açlık çeken insanların ihtiyacını fazlasıyla karşılayabilir.

     Gıda israfı aynı zamanda karbondioksit salınımına da neden olarak iklim krizini tetikliyor. Dünya’da bu kadar insan açlıkla mücadele ederken trilyonlarca ton gıdanın israf edilmesi, büyük bir adaletsizlik ve çözülmesi gereken acil bir sorun.

    SANKO Okulları Lise ve Ortaokul öğrencileri Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarından “Yoksulluğa Son” hedefi doğrultusunda “Geleceğimizi çöpe atma lüksümüz yok” sloganından hareketle okulumuzda farkındalık yaratacak etkinlikler yaparak gıda israfına dikkat çektiler.

    Haber için: https://www.instagram.com/p/CjGHqoTji3Z/

     

  • SKA 7. Maddesi Kapsamında 7. Sınıf Öğrencilerimiz Gizli Sayılar İsimli Filmi İzledi
  • SKA 7. Maddesi Kapsamında 7. Sınıf Öğrencilerimiz Gizli Sayılar İsimli Filmi İzledi

    SANKO Okulları 7. sınıf öğrencilerimiz Sosyal Bilgiler Dersinde Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarından “Eşitsizliklerin Azaltılması” hedefi doğrultusunda konferans salonunda gerçek hayat hikayesinden uyarlanan biyografi türünde bir film izlediler.

    Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Eşitsizliklerin Azaltılması” 10.2 hedefi, 2030’a kadar yaşa, cinsiyete, engelliliğe, ırka, etnik kökene, dine, ekonomik ya da başka bir statüye bakılmaksızın herkesin güçlendirilmesi, sosyal, ekonomik ve siyasi olarak kapsanmasının desteklenmesini içermektedir.

    Bu etkinlik ile öğrencilerin, toplumsal hayatta ayrımcı davranışların neden olduğu psikolojik süreçleri fark etme, farklılıklara saygı duyma, empati kurabilme gibi değerler üzerine düşünmelerini sağlamak ve bakış açısı geliştirmelerine katkıda bulunması amaçlanmıştır.

    Etkinlik öncesi filmin baş karakterlerinin yaşam öyküleri ve kariyer yolculukları hakkında araştırma yapan öğrencilerimizin sinema etkinliği, soru cevap ile sona erdi.

    Haber İçin: https://www.instagram.com/p/CjKg5MeKoy6/

  • SKA 15 Maddesi Kapsamında 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü Ana Sınıfımızda Coşkuyla Kutlandı
  • Ana sınıfı öğrencilerimiz hayvan dostlarımız için evden mama getirdiler ve sınıflarında mama kabı tasarladılar. Hazırlık grubu öğrencilerimiz, öğretmenleri eşliğinde Kavaklık Parkı’nı ziyaret ederek getirdikleri mamalarla hayvan dostlarımızı beslediler. Öğrencilerimize hayvan sevgisi aşılamak için düzenlenen bu geziyle, öğrencilerimiz sokak hayvanlarının yardımımıza ihtiyaç duyduklarını bir kez daha yaşayarak anladılar. Küçük yaş grubu öğrencilerimiz ise hayvan barınağına verilmek üzere mama topladılar. Toplanan mamalar görevli öğretmenlerimizce barınağa ulaştırıldı.

    Haber için:  https://www.instagram.com/p/CjS25clqRAA/

  • SKA 15. Maddesi Kapsamında Öğrencilerimiz Kedi ve Köpek Barınağını Ziyaret Etti
  • SKA 15. Maddesi Kapsamında Öğrencilerimiz Kedi ve Köpek Barınağını Ziyaret Etti

    SANKO Okulları lise öğrencileri Gaziantep Hayvanat Bahçesi’ndeki Kedi ve Köpek Barınağı’nı ziyaret ederek aynı dünyayı paylaştığımız dostlarımız için getirdikleri kedi ve köpek mamalarını öğretmenleri eşliğinde barınağa teslim ettiler.

    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarından “Karasal Yaşam” maddesi doğrultusunda “Bu Dünya Sadece Bize Ait Değil!” sloganıyla öğrencilerimiz, sokak hayvanlarını korumaya yönelik bir çok etkinlik gerçekleştirdiler.

    Haber için: https://www.instagram.com/p/CjdOj9TKqZF/

  • SKA 5. Maddesi Kapsamında Dünya Kız Çocukları Günü’nde Her Kız Çocuğunun Kendi Topluluğunda Güçlü Bir Etki Sahibi Olma Potansiyelini Kutladık.
  • SKA 5. Maddesi Kapsamında Dünya Kız Çocukları Günü’nde Her Kız Çocuğunun Kendi Topluluğunda Güçlü Bir Etki Sahibi Olma Potansiyelini Kutladık.

    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları arasında yer alan “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” maddesi kapsamında Dünya Kız Çocukları Günü’nde her kız çocuğunun kendi topluluğunda güçlü bir etki sahibi olma potansiyelini kutladık.

    Dünya Kız Çocukları Günü, her yıl 11 Ekim'de dünya çapında kutlanan bir gündür. 2012'de Birleşmiş Milletler tarafından alınan bir kararla kız çocuklarının cinsiyetlerinden ötürü maruz kaldığı eşitsizlik konusunda farkındalığın oluşturulması amacıyla kutlanmaya başlayan bu anlamlı güne sınıflarımızda kitaplarla da değinerek farkındalık oluşturduk.

    Haber için: www.instagram.com/p/CjnjS7iKMPO/

  • SKA 12. Maddesi Kapsamında Okulumuzda Değerli Atık ve Möp Başlıklı Bir Söyleşi Yapıldı
  • SKA 12. Maddesi Kapsamında Okulumuzda Değerli Atık ve Möp Başlıklı Bir Söyleşi Yapıldı

    Doğayla uyum içinde yaşamak, farkındalığı yüksek bireylerle mümkün!

    Ortaokul öğrencilerimiz, öğretmenlerimiz ve idari ekibimizin temsilcilerinden oluşan “Öğrenen Okullar Aksolotl Takımı”mız ilk etkinliğini bu hafta düzenledi.

    Alanın uzman isimlerinden Yüksek Mühendis Sadık İsmail Tekiner’in konuşmacı olarak katıldığı ve atıkların nitelikli geri dönüşümüne dikkat çekmek amacıyla yapılan “Değerli Atık ve Möp” başlıklı söyleşide öğrencilerimiz kafalarına takılan soruları konuğumuzla paylaştı ve aldıkları cevaplarla farkındalığını arttırdı.

    Yeri gelmişken hemen hatırlatalım; takımımız bu projesinde yıl boyunca pek çok etkinliğimizin de teması olacak “Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları”na vurgu yaptı. Bu amaçlardan biri olan “Sorumlu Tüketim ve Üretim” maddesi kapsamında çevremizi geri dönüşüm konusunda bilinçlendirmeyi ve kaynaklarımızı etkili kullanarak sıfır atık amacına ulaşmayı hedefleyen takımımızı, merakla katkı sağlayan öğrencilerimizi ve emeği geçen öğretmenlerimizi gururla selamlıyoruz.

    Haber için: www.instagram.com/p/CjsjwXlKdpq/

  • SKA 2. Maddesi Kapsamında Öğrencilerimiz 16 Ekim Dünya Gıda Günü için Çeşitli Farkındalık Çalışmaları Yaptılar
  • Bu yıl okulumuzun farkındalık hedefi olarak seçtiği “Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları” pek çok etkinliğimizin odağı olmaya devam ediyor.

    3. sınıftaki öğrencilerimiz bu amaçların arasında yer alan “Açlığa Son” maddesini vurgulayacak biçimde “16 Ekim Dünya Gıda Günü” için çeşitli farkındalık çalışmaları yapıyor. Okulumuzdaki yiyecek israfını tespit etmek, azaltmak ve israf farkındalığı yaratmak amacıyla bir süredir düzenli biçimde öğle yemeklerinde israf edilen yiyecekleri tartan ve miktarı görülebilir hale getiren öğrencilerimiz bu amaçla çalıştıkları süre boyunca israfın yaklaşık %60 oranında azaldığını tespit etti.

    Oluşan atıkların hayatımıza katkı olarak dönüşebilmesi adına çalışmalar yaptığımız okulumuzda, atık gıdaların gübre haline getirilmesi için de kompost üretim faaliyeti başlatıldı.

    Bu kıymetli farkındalığı okulumuzun gündemi yapan ve bu gündemi sahiplenen bütün çocuklarımızı kutluyoruz.

    #16EkimGıdaGünü bir farkındalık günüdür ve geri dönüşümü desteklemek, geleceği desteklemek demektir!

    Haber için: http://www.instagram.com/p/CjxMpLRjSiL/

  • SKA 13. Maddesi Kapsamında Yer Küreye Saygı Konulu Online Söyleşi Düzenledik
  • SKA 13. Maddesi Kapsamında Yer Küreye Saygı Konulu Online Söyleşi Düzenledik

    Okulumuzda “Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları”nı konu alan pek çok etkinlik yapıyor ve derslerimizde işleyerek bu başlıklara ait farkındalık yaratmaya devam ediyoruz.

    Bu kez, Uluslararası Afet Riskini Azaltma Günü vesilesiyle İstanbul Teknik Üniversitesi Afet Yönetim Merkezi ve Meteoroloji Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Mikdat Kadıoğlu konuğumuz oldu. “Yer Küreye Saygı” konulu çevrim içi bir söyleşiyle programımıza katılan Kadıoğlu, lise öğrencilerimizin meteorolojik afetler hakkında farkındalığını arttırdı.

    Habr için: http://www.instagram.com/p/Cj2HFlJDXHY/

  • SKA 16. Maddesi Kapsamında Okulumuzda Öğrenci Meclisi Başkanlık Seçimleri Yapıldı
  • SKA 16. Maddesi Kapsamında Okulumuzda Öğrenci Meclisi Başkanlık Seçimleri Yapıldı

    Bu yılki Öğrenci Meclisi Başkanlık seçimlerimize “Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları”nın ‘Barış, Adalet ve Güçlü Kurumlar’ maddesi ana tema oldu.

    Öğrencilerimizde demokrasi kültürünü tamamen oturtabilmek adına çok önemli bir fırsat olarak gördüğümüz bu seçimlerin sonucunda ilkokul öğrencilerimizden Zeynep Duru Doğan’ın başkanlığını yaptığı Çalışkan Kızlar Takımı, ortaokul öğrencilerimizden Zeynep Zeren Özgen’in başkanlığını yaptığı SANSES (SANKO’nun Sesi) Takımı, lise öğrencilerimizden Deniz Eren Gürbüz’ün başkanlığını yaptığı SANDEV (SANKO’nun Değerli, Eğitimli, Vefalı Öğrencileri) Takımı oy çokluğuyla bu seçimi kazandı.

    2022-2023 eğitim öğretim yılında okullarında başkanlık yapacak ve onlara yıl boyu destek verecek öğrencilerimizi kutluyor, demokrasi simgesi haline gelen seçimlerimizde oy kullanan çocuklarımızı alkışlıyoruz.

    Haber için: http://www.instagram.com/p/Cj4xoZrDta9/

  • SKA 4. Maddesi Kapsamında Öğrencilerimiz Tarihi Mekan Rumkale'de Parçalı Güneş Tutulmasına Tanıklık Etti
  • SKA 4. Maddesi Kapsamında Öğrencilerimiz Tarihi Mekan Rumkale'de Parçalı Güneş Tutulmasına Tanıklık Etti

    Astronomi ve Uzay Kulübü ile Fotoğrafçılık Kulübü öğrencilerimiz 25 Ekim Salı günü “Parçalı Güneş Tutulması”nı izlemek üzere ilimizin tarihi mekânlarından biri olan Rumkale Cam Terastaydılar.

    Sadece belirli zaman aralıklarında Dünya’dan gözlemlenebilen ve genellikle sadece kitaplarda gördükleri bu doğa olayını anı anına izlemek için hayli heyecanlanan öğrencilerimiz tutulma olayı ile ilgili sorgulamalarla devam ettiler güne.

    Bu etkinliğimize yıl boyu okulumuzun her alanında desteklediğimiz Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları açısından bakınca, yaşamın içinde ve deneyimleyerek öğrenme üzerinden gidiyor “Nitelikli Eğitim”i hakkıyla yerine getirmenin gururunu yaşıyoruz.

    Haber için: http://www.instagram.com/p/CkN1RtTjq8a/

  • SKA 11. Maddesi Kapsamında Öğrencilerimiz Kültürel Mirasa Saygı Etkinliğini Gerçekleştirdi
  • SKA 11. Maddesi Kapsamında Öğrencilerimiz Kültürel Mirasa Saygı Etkinliğini Gerçekleştirdi

    6. sınıftaki öğrencilerimiz bu haftaki Sosyal Bilimler dersini bahçemizdeki Orhun Kitabelerinin heykelleri etrafında işledi.

    Türk milletinin bilinen ilk yazılı kaynağı olan bu yazıtlara dair bilgileri öğrencilerimize aktarırken dönemin alfabesini de tanıttık onlara. Ayrıca Göktürklerin kültürel özellikleri ve yaşadıkları coğrafyaya ait sosyo-ekonomik durumlarıyla ilgili yazıt metinlerini de inceleyen öğrencilerimiz Türk tarihiyle ilgili geniş bilgiye sahibi oldu.

    Öğrencilerimiz Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri arasında yer alan “Sürdürülebilir Şehirler ve Topluluklar” maddesi kapsamında Dünyanın kültürel ve doğal mirasının korunması, gözetilmesi ve çabalarının artırılması konusunda yaptıkları bu etkinlikle farkındalık oluşturdular.

    Haber için: http://www.instagram.com/p/CkigBJ3qmYt/

  • SKA 5. Maddesi Kapsamında 3. Sınıf Öğrencilerimiz 25 Aralık Kadına Yönelik Şiddetle Uluslararası Mücadele Günü” için Özel Bir Pano Hazırladılar
  • SKA 5. Maddesi Kapsamında 3. Sınıf Öğrencilerimiz 25 Aralık Kadına Yönelik Şiddetle Uluslararası Mücadele Günü” için Özel Bir Pano Hazırladılar

    3. sınıftaki öğrencilerimiz bu hafta Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarının 5. maddesi olan “Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” kapsamında “25 Kasım Kadına Yönelik Şiddetle Uluslararası Mücadele Günü” için özel bir pano hazırladılar.

    Önce sınıflarında ele aldıkları bu önemli başlıkla ilgili, şiddetin yalnızca fiziksel olmadığı konusunda hem fikir oldular. Sözel şiddetin de kadınlara yönelik bir şiddet olduğunu vurgulayan öğrencilerimiz bu noktadan hareketle sözel olarak günlük hayatta yaptığımız yanlışları çalışmalarına taşıdılar.

    Haber için: http://www.instagram.com/p/ClYdLNBqkPG/

  • SKA 6. Maddesi Kapsamında 3 ve 4. Sınıf Öğrencilerimiz Sertifikalarını Aldı
  • SKA 6. Maddesi Kapsamında 3 ve 4. Sınıf Öğrencilerimiz Sertifikalarını Aldı

    Çocukluktan itibaren toplumsal sorumlulukları olduğunu ve topluma fayda üretme bilincini hissederek yetişen çocukların kendi özel hayatlarında daha mutlu ve huzurlu olduklarını söylüyor araştırmalar.

    İlkokul öğrencilerimizle ikincisini gerçekleştirdiğimiz okul buluşmasında “Learning A-Z” İngilizce kitap okuma platformunda kitap okuyarak 8000 yıldız kazanan ve bu sayede dünyanın pek çok yerinde temiz suya ulaşamayan aile ve topluluklara temiz su bağışında bulunulmasını sağlayan 3 ve 4. sınıf öğrencilerimize sertifikaları verildi. Sürdürebilir Kalkınma Amacı “Temiz Su ve Sanitasyon” maddesi doğrultusunda 24 öğrencimiz sağladıkları katkıyla hepimizi duygulandırdı.

    Çocuklarımız sorumluluklarını öğreniyor, fayda üretiyor ve mutlu oluyor… Biz de gururla eşlik ediyoruz onlara!

    Haber için: http://www.instagram.com/p/CljJ-HgKIcL/

  • SKA 12. Maddesi Kapsamında 1 ve 2. Sınıf Öğrencilerimiz Bez Çanta Tasarladılar
  • SKA 12. Maddesi Kapsamında 1 ve 2. Sınıf Öğrencilerimiz Bez Çanta Tasarladılar

    Doğaya ve insana saygı aileden başlayan bir öğreti ve kabul süreci. Tabii ki bu önemli farkındalık okullardaki programlarla da desteklenmeli ve çocuklarımızın olmazsa olmazı haline gelebilmesi için yaygınlaştırılmalı.

    Öğrencilerimzin günlük ihtiyaçlarında doğru seçimler yapabilmesi ve bez çantaların plastik poşetlerin yerine daha sık kullanımının desteklenmesi adına gerçekleştirdiğimiz bu projeyle hammadde ve enerji israfını engelliyor ve sürdürülebilirliğe katkı sağlıyoruz.

    Sürdürülebilir kalkınma hedefleri doğrultusunda ilkokul 1. ve 2. sınıftaki öğrencilerimiz bez çanta tasarımları yaparak çeşitliliğin ve üretkenliğin devamlılığını sağlamak için bir adım daha attılar.

    Siz de plastik torba yerine bez çanta seçin, geleceğimize katkı sağlayın!

    Haber için: http://www.instagram.com/p/CmELzvEKLpL/

  • SKA 3. Maddesi Kapsamında Diş Fırçalamanın Önemi Etkinliği Düzenlendi
  • SKA 3. Maddesi Kapsamında Diş Fırçalamanın Önemi Etkinliği Düzenlendi

     

    Sürdürülebilir kalkınma amaçlarının 3. başlığı olarak dilkatimizi çeken “Sağlık ve Kaliteli Yaşam” maddesi doğrultusunda bu kez 1. sınıftaki öğrencilerimiz ağız bakımı ve diş sağlığının önemini vurguldı.

    “Ağız ve Diş Sağlığı” başlığında çeşitli etkinliklerle ilkokuldaki arkadaşlarına sunumlar yapan öğrencilerimiz hep birlikte dişlerini de fırçaladılar.

    Deneyim en güzel öğrenmedir!

    Haber için: http://www.instagram.com/p/CmV3pZuqweS/

  • SKA 12. Maddesi Kapsamında Anasınıfı Öğrencilerimiz Atık Materyellerden Kuş Yem Kabı Tasarladı
  • SKA 12. Maddesi Kapsamında Anasınıfı Öğrencilerimiz Atık Materyellerden Kuş Yem Kabı Tasarladı

     

    Ana sınıfı küçük yaş grubu öğrencilerimiz, IB PYP programı çerçevelerinden olan “Duyarlı” öğrenen profili özelliğini geliştrmek adına pek çok deneyim yaşıyor. Aynı zamanda Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarının 12. Maddesi “Sorumlu Üretim ve Tüketim” kapsamında da projelere dahil oluyorlar.

    İşte bu bakış açılarıyla geri dönüşüm felsefesini özetleyen “AZALT, TEKRAR KULLAN, DÖNÜŞTÜR” kavramları ile tanıştılar küçüklerimiz bu kez okullarında.

    Atık materyalleri çift dilli şekilde gruplandıran öğrencilerimiz, günlük yaşamlarında yaygın olarak kullandıkları atık materyallerden kuşlar için bir yemlik tasarlayarak çevreye karşı duyarlı olmanın yollarını deneyimlediler.

    Haber için: http://www.instagram.com/p/Cmtb4m2K4eI/

  • SKA 7. Maddesi Kapsamında 1. Sınıf Öğrencilerimiz Enerji Tasarrufu Haftasına Şarkılarıyla Dikkat Çektiler
  • SKA 7. Maddesi Kapsamında 1. Sınıf Öğrencilerimiz Enerji Tasarrufu Haftasına Şarkılarıyla Dikkat Çektiler

    Bizim minik su damlaları “Su Şarkısı” ile dans ediyor!

    Bu yıl tüm kademedeki öğrencilerimizin gündeminde olan Sürülebilir Kalkınma Amaçları için yaptığımız etkinliklere sosyal medya hesaplarımızda sık sık rastlıyorsunuz.

    Bu kez, bu amaçların 7. maddesi olan “Erişilebilir ve Temiz Enerji”ye ve 2030'a kadar küresel enerji verimliliğinin iki katına çıkarılması amacına dikkat çekmek istiyor çocuklarımız.

    Ocak ayının ikinci haftası kutlanan ve enerji verimliliğini öne çıkaran Enerji Tasarrufu Haftasında 1. sınıftaki öğrencilerimiz sahneden hepimize seslendi; tasarrufu öğren, suyuna sahip çık! 

    Haber için:http://www.instagram.com/p/Cng8G3iKqIU/

  • SKA 13. Maddesi Kapsamında 5. Sınıf Öğrencilerimiz Bahçemizde Kırağı Hava Olayını İncelediler
  • SKA 13. Maddesi Kapsamında 5. Sınıf Öğrencilerimiz Bahçemizde Kırağı Hava Olayını İncelediler

     

    Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları doğrultusunda işlediğimiz Sosyal Bilgiler ders kazanımlarımızdan “İklim ve hava durumu” konusunu öğrencilerimizin deneyim yoluyla öğrenmesine güzel bir örnek olarak paylaşıyoruz.

    Bu günlerde şehrimizde çokça görülen kırağı hava olayını bahçede inceleyen 5. sınıftaki öğrencilerimiz son yıllarda değişen iklim koşulları üzerine eleştirel ve sorgulayıcı bir bakış çerçevesinde görüşlerini paylaştı.

    Bahçemizde saha çalışması yaparak öğrenme ve keşfetme imkânı bulan çocuklarımız sürdürülebilir bir dünya için yayınlanan kalkınma amaçlarının 13.sü olan “İklim eylemi” için adım atmış olmanın heyecanını da yaşadılar. 

    Haber için: http://www.instagram.com/p/CnmupD2qQGm/

Neden
Özel Sanko Okulları?
  • Modern derslikleri, spor alanları, laboratuvarı ve atölyeleri, 
  • Güçlü teknolojik alt yapısı, 
  • Sınıf düzeyi uzman öğretmenlik sistemi, 
  • Nitelikli akademik kadrosu, 
  • Sanat ve Spor alanlarına yetenek ölçeğiyle doğru yönlendirme, 
  • Üst düzey eğitim-öğretim programı 
  • Öğrenmeyi zenginleştirici etkinlikleri, 
  • Üst düzey yabancı dil eğitim-öğretim programı, 
  • Bütün insan yetiştirme amacıyla hazırlanmış ulusal ve uluslararası eğitim-öğretim programı, 
  • Ve daha birçoğu için…. 
Veli Yorumları
Mehmet Özer

Merhabalar, ben 1-A sınıfından Pelin Özerin babasıyım. Sene başında çocuğumuzu okula gönderme konusunda çok çekingen kalmıştık. Fakat Hülya hanım ile yaptığımız görüşme sonucu.. » Devamını Gör

Mehmet Özer

EYLEM AKINAL

Tıpkı yüz yüze eğitim verir gibi kararlı, istikrarlı ve dahası disiplinli davranan okulumuza teşekkür ederim. 1. sınıf öğrencisi kızımın okul ve okuma hevesi beni hep en heyec.. » Devamını Gör

EYLEM AKINAL

Zeynep Özer

1A sınıfımızın Güzel Yürekli Öğretmeni Sevgi Uğur’a uzaktan eğitimde hissettirdiği sevgisini, her bir çocuğun gelişimine göre yaklaşımını, ders sırasında ve her bir dersin son.. » Devamını Gör

Zeynep Özer

Saime Kutlu Altınbaş

Online okuma yazma nasıl ogretilir diye endişe ederken ikiz çocuklarıma emek, sabır ve birikimleriyle okuma yazmayı öğreten değerli ogretmenleriniz Fatma Sevin ve Baran Fırat .. » Devamını Gör

Saime Kutlu Altınbaş

Seda Karaşişek

Pandemide ilk okul 1. sınıfa başlayan kızım online eğitim ile 2 ay içerisinde okuma yazmayı öğrendi. Öğretmenimiz Sibel Doğan a çok teşekkür ederim. Bu süreçte tecrübesi,sevgi.. » Devamını Gör

Seda Karaşişek

Seda Karaşişek

Pandemi döneminde 1. sınıfa başlayan kızım için çok endişeliydim,okuma yazmayı nasıl öğrenecekleri konusunda tereddütlerim vardı. Ancak öğretmenimiz Sevgi Uğur ve onun deneyim.. » Devamını Gör

Seda Karaşişek

Tanıtım Filmimiz